Ogólne

Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu lub wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma nie mogą być zwrócone. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałów niebezpiecznych lub łatwopalnych płynów lub gazów.

Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:

  • Karty podarunkowe
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Niektóre artykuły ochrony zdrowia i higieny osobistej

Do rozpatrzenia zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

  • Przedmioty z widocznymi śladami użytkowania
  • Każdy przedmiot nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn nie wynikających z naszego błędu.
  • Każdy produkt, który został zwrócony po ponad 30 dniach od daty dostawy

Zwrot kosztów

Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu go, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zostanie zaakceptowany, Twój zwrot zostanie przetworzony, a zwrot zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni roboczych.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często potrzeba trochę czasu na rozpatrzenie wniosku, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Artykuły z wyprzedaży

Zwrotowi podlegają tylko przedmioty w cenie regularnej. Artykuły z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są one wadliwe, uszkodzone lub źle wyprodukowane z naszej winy. Jeśli chcesz wymienić go na taki sam przedmiot, wyślij do nas maila na adres [email protected] i odeślij przedmiot na: GEPA; Stanisława Chudoby 95L; 03-287 Warszawa

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon upominkowy zostanie wysłany pocztą.

Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać je Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, a ona dowie się o Twoim zwrocie.

Zwroty przesyłek

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: GEPA; Stanisława Chudoby 95L; 03-287 Warszawa.

Zwrotu można dokonać jedynie w sytuacji gdy dany produkt nie spełnia twoich oczekiwań lub został źle przygotowany bądź zawiera wady produkcyjne. Inne przypadki zwrotów nie będą rozpatrywane.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas dotarcia wymienionego produktu do Ciebie może być różny.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany przedmiot.

potrzebujesz pomocy?

skontaktuj się z nami mailowo na adres: [email protected] w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.

pl_PLPolish